Online Gambling Malaysia: Chelsea Alami Malam Halloween Lawan Roma

Online Gambling Malaysia: Chelsea Alami Malam Halloween Lawan Roma

The Blues telah melepaskan gol dalam beberapa minggu terakhir dan menghantar tiga lagi di Roma ketika mereka mengalami kekalahan Liga Juara-Juara,laporan dari online gambling Malaysia.

Pertahanan Chelsea sekali lagi ditinggalkan di reruntuhan di Rom pada malam Halloween ketika Stephan El Shaarawy memberikan kekecewaan dan Antonio Rudiger mengalami pertunjukan seram dengan kesilapan yang mengejutkan.
The Blues 1-0 turun selepas hanya 39 saat menyusul mogok El Shaarawy yang tidak dapat dihalang dari luar kawasan itu – dan perkara-perkara hanya menjadi buruk bagi juara bertahan Inggeris dari sana.
Pertahanan Chelsea membuat kesilapan individu dan kolektif sepanjang permainan. David Luiz membuat lorong di separuh jalan lama sebelum kesilapan besar Rudiger membenarkan El Shaarawy menjaringkan golnya dan gol kedua Roma pada malam itu. Pemain pertahanan Jerman itu benar-benar salah membaca penerbangan dari bola, membolehkan pemain Itali melompat dan mencetak gol.

Itu meninggalkan Chelsea dengan tugas yang hampir mustahil dan Diego Perotti menjadikannya 3-0 dengan satu lagi serangan jarak jauh yang baik setelah Cesc Fabregas memberikan bola jauh di lini tengah.
Chelsea telah menjadi lemah di belakang dalam perlawanan baru-baru ini berbanding Roma (dua kali), Crystal Palace dan Watford.
Mereka kekal dalam kedudukan yang kuat untuk layak ke pusingan kalah mati selepas Atletico Madrid gagal menewaskan Qarabag di kandang tetapi mereka tidak kelihatan seperti pesaing untuk memenangi pertandingan itu.

Isu pertahanan mereka telah datang sebagai hasil dari banyak faktor tetapi kehilangan N’Golo Kante telah menjadi besar. Ia memberi impak kepada baki sisi yang pada gilirannya menjadikan pemain yang baik kelihatan biasa.
Menggunakan formasi 3-4-3 di Roma mungkin terlalu berani untuk pasukan yang tidak berada pada tahap terbaik. Pertahanan Chelsea adalah musim lalu yang kuat tetapi perlu bersaing dalam tiga pertandingan yang telah meninggalkan skuad yang menghulurkan dan penat.
Di bahagian tengah, Tiemoue Bakayoko dan Cesc Fabregas telah menyelesaikan hampir setiap perlawanan bulan ini walaupun kedua-dua mereka tidak membina sebarang bentuk kimia bersama. Danny Drinkwater telah kembali tetapi tidak sesuai dengan sepatutnya memainkan sebarang bola sepak sejak Mei dengan kelabnya yang lama Leicester City.
Marcos Alonso tidak dapat dilepaskan di bahagian belakang sayap kiri dan Cesar Azpilicueta juga memerlukan rehat. Ada yang berpendapat bahawa Davide Zappacosta, Michy Batshuayi dan Andreas Christensen kurang digunakan tetapi Conte berhati-hati menggunakan pemain skuad kurang berpengalaman.
Kenedy adalah timbalan Alonso tetapi jelas Conte tidak mempercayainya. Zappacosta hanya digunakan oleh Conte melawan sisi yang lebih kecil dan di dalamnya terdapat masalah terbesar Conte – dia hanya mempercayai beberapa pemain berpengalaman dan mereka kehabisan tenaga.

Chelsea hanya mempunyai satu gol bersih dalam lapan perlawanan dan telah melepaskan enam gol dalam dua perlawanan menentang Roma.
Mereka kini membiarkan 20 gol dalam 17 perlawanan di semua pertandingan musim ini, berbanding 33 gol mereka dalam 38 perlawanan terakhir ketika memenangi Liga Perdana Inggeris.
Isu-isu pertahanan ini ditambah dengan kemarau gol Alvaro Morata pada bulan Oktober bermakna Conte menghadapi tugas besar untuk menjaringkan golnya untuk perlawanan besar menentang Manchester United hujung minggu ini.